Klacht: Haircurler t.w.v. 59,95 eur op 20 november 2019! besteld, betaald en nu op 29 jan 2020 nog steeds niet ontvangen!

R op 29 januari 2020 over by RIVERBLUE in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Zoals vele anderen (op Instagram en FB) heb ik deze curler nog steeds niet ontvangen. Men reageert na meerdere e-mails óf niet, óf met een standaard e-mail. Met verwijzingen naar track codes die niet kloppen. Om dan ineens een e-mail rond te sturen waarbij men het doet overkomen alsof ‘de meeste’ klanten de curler inmiddels hebben ontvangen en deze klanten By Riverblue massaal hebben ge-emaild hoe blij ze hiermee waren.
Dit komt op mij als pure oplichting over. Vooral het inmiddels lang uitblijven van een antwoord (waar ik iets aan heb) is zeer vreemd!

Wanneer ik mijn bedrag van 59,95 eur terug heb. Ik heb daar inmiddels meerdere malen om verzocht, maar sindsdien niets meer vernomen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over by RIVERBLUE

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over by RIVERBLUE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R