Op 25 december 2019 heb ik via deze site een krultang besteld. Helaas is de krultang nog steeds niet geleverd. Heb meerdere keren contact gezocht met het bedrijf. Kreeg een keer een email waarin aangegeven werd nog even geduld te... Lees meer

24-12-2019 heb ik de Curl Deluxe besteld en gelijk betaald, echter heb ik deze nooit ontvangen. Site was uit de lucht en bedrijf was niet meer te bereiken. Lees meer

Ik heb eind december een krultang besteld en betaald, maar nooit ontvangen. Ik kreeg papieren van Landmark Global om met een factuur langs te komen, deze heb ik opgevraagd, maar nooit ontvangen. Ik heb al 2 x gevraagd om mijn... Lees meer

Krultang besteld bij Riverblue. Uiteindelijk ontvangen na 1,5 maand. Maar nog erger:het product werkt niet behoren. Niet goedgeld terug werd er vermeld maar ik krijg in geen mogelijkheid contact met hen. Lees meer

Ik bestelde mijn Curl DeLuxe op 23122019 met order 5651 en traceercode LO665179123CN. Ik ontving papieren voor douanekosten omdat het van China zou komen? Ik dacht dat ik in Nederland bestelde. Worden deze kosten vergoed? Ik vulde die papieren in... Lees meer

Zoals vele anderen (op Instagram en FB) heb ik deze curler nog steeds niet ontvangen. Men reageert na meerdere e-mails óf niet, óf met een standaard e-mail. Met verwijzingen naar track codes die niet kloppen. Om dan ineens een e-mail... Lees meer

9 november via FB reclame van bedrijf RiverBlue een haar curler gekocht voor 59,95 euro. het was voor Sint cadeau.Maar het kwam niet. Bedrijf gemaild. Antwoord was dat ik geduld moest hebben, probleem met shipping. Ik wilde gewoon geld terug... Lees meer
