Geboden Oplossing:
Beste mevrouw,
Bedankt voor het indienen van uw klacht en uw extra toelichting hierop. Ik heb uw klacht in behandeling genomen en wil u graag van een reactie voorzien.
U geeft aan dat u een contact formulier had ingevuld, maar als reactie hierop kreeg dat het e-mailadres niet meer in gebruik was. Dit klopt. Het contactformulier wordt automatisch doorgestuurd naar het e-mailadres [email protected]. Dit e-mailadres is alleen niet meer in gebruik.
Als bedrijf hebben wij ervoor gekozen geen gebruik meer te maken van de e-mail. Budget Energie wil klanten graag meteen kunnen helpen en is van mening dat dit het beste gaat via de telefoon en via de chatfunctie. Daarom zijn dit de enige opties om met ons in contact te komen. Uiteraard blijft het wel mogelijk om post te versturen naar ons postadres.
Alle informatie die u wenst te ontvangen kan Budget Energie per e-mail via ons no-reply e-mailadres met u uitwisselen. Als u hier vragen over heeft kunt u contact opnemen per telefoon of per chat.
Ik begrijp dat de richting die Budget Energie ingaat wellicht niet voor iedere klant wenselijk is. Ik vind het dan ook vervelend om te horen dat u de contactmogelijkheden te beperkt vindt. Helaas kan ik u hierbij niet verder helpen. U staat natuurlijk vrij in uw keuze om een leverancier te zoeken die wel gebruikt maakt van de e-mail. Wel wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het feit dat u aangeeft een onvolledige reactie te hebben ontvangen via de chatservice. Mocht u toch nog meer vragen hebben, kunt u deze achterlaten op deze pagina. Ik zal uw vragen dan beantwoorden.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Budget Energie Webcare