Klacht: Ik kan geen contact met Budget Energie opnemen, anders dan vluchtig en onvolledig via chat of telefoon.

siert192 op 11 april 2022 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoe kan ik een volledig en officiele reactie op schrift van Budget Energie krijgen? Waar moet ik dan schriftelijk of digitaal mijn vraag of verzoek naar toe sturen? Ik kan nu alleen maar via de klantenservice contact opnemen.

Gewenste Oplossing:

Een officeel contactadres waar functionarissen namens Budget Energie schriftelijk of digitaal kunnen reageren op een vraag of verzoek van de klant.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

3 jaren geleden - Beste mevrouw, Ik zie dat u inmiddels het contactformulier heeft ingevuld en contact heeft opgenomen via de chat. Natuurlijk heb ik alsnog een klacht aangemaakt voor u, zodat een medewerker al uw vragen kan beantwoorden. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Reactie van de melder van de klacht siert192

3 jaren geleden - 1. Na het invullen van het contactformulier kreeg ik een e-mailtje als reactie waarin stond dat het e-mail adres -ik had geen e-mailadres van Budget Energie- waar het contactformulier blijkbaar naar toe wordt gestuurd door Budget Energie zelf, niet meer wordt gebruikt. 2. De chat gaf geen volledig en officieel antwoord, kost een hoop tijd en voldoet niet. Bovendien zou er geen ander contact met Budget Energie mogelijk zijn dan per chat en per telefoon. 3. Ik heb geen behoefte om een klacht in te dienen over het onderwerp: ik had daar slechts een vraag en verzoek over. Mijn klacht is slechts dat er geen enkel contact met Budget Energie mogelijk is anders dan per chat of per telefoon. Zo werd mij verteld. Ik zou graag schriftelijk of digitaal informatie willen kunnen uitwisselen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 11 april 2022 om 16:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Bedankt voor het indienen van uw klacht en uw extra toelichting hierop. Ik heb uw klacht in behandeling genomen en wil u graag van een reactie voorzien.

U geeft aan dat u een contact formulier had ingevuld, maar als reactie hierop kreeg dat het e-mailadres niet meer in gebruik was. Dit klopt. Het contactformulier wordt automatisch doorgestuurd naar het e-mailadres [email protected]. Dit e-mailadres is alleen niet meer in gebruik.

Als bedrijf hebben wij ervoor gekozen geen gebruik meer te maken van de e-mail. Budget Energie wil klanten graag meteen kunnen helpen en is van mening dat dit het beste gaat via de telefoon en via de chatfunctie. Daarom zijn dit de enige opties om met ons in contact te komen. Uiteraard blijft het wel mogelijk om post te versturen naar ons postadres.

Alle informatie die u wenst te ontvangen kan Budget Energie per e-mail via ons no-reply e-mailadres met u uitwisselen. Als u hier vragen over heeft kunt u contact opnemen per telefoon of per chat.

Ik begrijp dat de richting die Budget Energie ingaat wellicht niet voor iedere klant wenselijk is. Ik vind het dan ook vervelend om te horen dat u de contactmogelijkheden te beperkt vindt. Helaas kan ik u hierbij niet verder helpen. U staat natuurlijk vrij in uw keuze om een leverancier te zoeken die wel gebruikt maakt van de e-mail. Wel wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het feit dat u aangeeft een onvolledige reactie te hebben ontvangen via de chatservice. Mocht u toch nog meer vragen hebben, kunt u deze achterlaten op deze pagina. Ik zal uw vragen dan beantwoorden.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Budget Energie Webcare

Reactie van de melder van de klacht siert192

3 jaren geleden - (ik wil niet weer met een kluitje het riet in worden gestuurd) En ga daar niet van uit ...

Bericht van Budget Energie

3 jaren geleden - Beste mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Ik reageer hier graag op. Het postadres van Budget Energie is Reguliersdwarsstraat 58A, 1017 BM Amsterdam. Mocht u schriftelijk willen communiceren met Budget Energie kunt u hier een brief naartoe sturen. Houdt wel rekening met een langere behandeltijd. Met deze pagina bedoel ik de pagina op Klacht.nl waar u een klacht heeft ingediend en waar Budget Energie op u heeft gereageerd. U heeft een reactie achter gelaten met 3 aanvullende vragen. Dit is ook wat ik bedoelde. Of u hier een pdf-bestand kunt achterlaten weet ik niet. U gaf aan alleen een klacht te willen indienen omtrent het niet hebben van een e-mailadres, vandaar dat ik hier niet op in ben gegaan. Wel zou u via de chatfunctie op onze website een pdf-bestand achter kunnen laten en de medewerker van de klantenservice verzoeken om een schriftelijke reactie. Wanneer u Budget Energie een brief stuurt en verzoekt om een schriftelijke reactie zal er ook per e-mail vanaf ons no-reply e-mailadres worden gereageerd. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Reactie van de melder van de klacht siert192

3 jaren geleden - U zegt dat u mijn vragen hebt, u zegt dat u zelfs mijn bijlage hebt … Waarom krijg ik dan geen antwoord via een communicatiekanaal bij Budget Energie waar ik alles kan nazien en kan reageren?

Bericht van Budget Energie

3 jaren geleden - Beste mevrouw, Ik verwijs u graag naar uw vorige reactie. U geeft aan: 3. Ik heb geen behoefte om een klacht in te dienen over het onderwerp: ik had daar slechts een vraag en verzoek over. Mijn klacht is slechts dat er geen enkel contact met Budget Energie mogelijk is anders dan per chat of per telefoon. Zo werd mij verteld. Ik zou graag schriftelijk of digitaal informatie willen kunnen uitwisselen. Dit is dan ook de reden dat ik u uitleg geef over onze communicatiewijze en ons postadres. Ik kan inderdaad zien waar u contact over heeft gehad en wil de antwoorden op uw vragen zeker per e-mail naar u versturen. Omdat u echter heeft aangegeven in uw klacht dat uw klacht puur om het indienen van een klacht over de bereikbaarheid gaat, heb ik dit niet gedaan. Ik zal uw vragen alsnog per e-mail beantwoorden, zodat u de reactie van Budget Energie schriftelijk heeft. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. De e-mail ontvangt u zometeen van mij. Mocht u verder nog vragen hebben en schriftelijk een reactie willen ontvangen, kunt u ons dus per post of per chat informeren over uw vragen en verzoeken om een schriftelijke reactie. Met vriendelijke groet, Budget Energie webcare

Reactie van de melder van de klacht siert192

3 jaren geleden - Tjonge, jonge: wat omslachtig en een gedoe … u hebt uzelf uitstekend afgeschermd van de klant, mijn complimenten! Net als iedereen geef ik het dus maar op om iets te vragen (kunt u als succes noteren, want geen klachten … Ik wacht wel af wat u bedenkt om mij toe te sturen (en zal voortaan geen vragen meer stellen).

Reactie van de melder van de klacht siert192

3 jaren geleden - Klacht is niet opgelost: Tot op heden heb ik nog steeds geen e-mail ontvangen, zoals 12 april om 10:58 uur door Budget Energie was beloofd: (citaat)Ik zal uw vragen alsnog per e-mail beantwoorden, zodat u de reactie van Budget Energie schriftelijk heeft. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. De e-mail ontvangt u zometeen van mij.(einde citaat) Dus de crommunicatie wordt voortgezet door Budget Energie!

siert192

Heeft op 13 april 2022 om 10:03 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er wordt geen oplossing geboden: Budget Energie weigert communicatie!

Bericht van Budget Energie

3 jaren geleden - Beste mevrouw, Wat vervelend dat u onze e-mail niet heeft ontvangen, misschien is deze in uw spam terecht gekomen? Op 12 april 2022 om 11:22:08 uur hebben wij volgens afspraak de e-mail verstuurd. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Reactie van de melder van de klacht siert192

3 jaren geleden - Ik heb geen e-mail ontvangen van Budget Energie over deze klacht. Mijn e-mail werkt gewoon. Ik heb wel een e-mail van Budget Energie ontvangen over de tarieven voor mei 2022. Maar niet over de toezegging van 22 april om 10:58 uur.

Reactie van de melder van de klacht siert192

3 jaren geleden - En flauwe opmerkingen over in de spambox ben ik niet van gediend ...

Reactie van de melder van de klacht siert192

3 jaren geleden - Ik geef het op: er is geen communcatie mogelijk met Budget Energie over een vraag/opmerking van een klant. Ook een klacht indienen hier bij klacht.nl lost niets op, ik krijg geen andere communicatiemogelijkheid dan chat of telefoon: vluchtig, onvolledig, onbetrouwbaar en oncontroleerbaar. Budget Energie heeft zich perfect afgesloten voor contact met zijn klanten. Los ik -inhoudelijk gezien- het zelf maar op door een domme workaround: ik verrekenen maandelijks het tekort of teveel betaalde geld wel met het eerstvolgende termijnbedrag: bijvoorbeeld het tekort van 78,92 euro over de maand maart 2022 verreken ik met het termijnbedrag van mei 2022 (noodgedwongen omdat het termijnbedrag van april 2022 is al betaald). Zo hou ik precies mijn energiekosten betalingen op peil, maar erg omslachtig en onnodig ... Bye, Bye en jammer dat klacht.nl in deze niets heeft opgelost, jammer!

Alle klachten die gemeld zijn door siert192