Klacht: contract is voor 2022 opgezegd, blijft afschrijven, krijg niemand te pakken

lekkerkoek op 15 januari 2022 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Budget energie heeft voor januari bij mij afgeschreven, terwijl het contract gestopt is.
Hierbij probeer ik intussen al een aantal weken iemand te pakken te krijgen, maar telefonisch kom ik er niet door en chat is ook niemand bereikbaar.
Nu heb ik incasso laten terug storten en krijg ik een dreigmail van moeten betalen, terwijl hun schrijven onterecht bij mij af.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als dit stopt, ik zit bij een andere leverancier en ben geen maandelijkse kosten aan budget verschuldigd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 17 januari 2022 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Zojuist heb ik uw klacht behandeld. De incasso voor januari 2022 was al naar de bank gestuurd, voordat wij bericht kregen over uw overstap. Deze incasso konden we daarom niet meer tegenhouden.

Natuurlijk heb ik het laatste termijnbedrag gecrediteerd voor u. De eindnota zal zo snel mogelijk worden opgemaakt.

Bedankt voor uw begrip!

Met vriendelijke groet,
Budget Energie

Alle klachten die gemeld zijn door lekkerkoek