Klacht: Buget Thuis app werkt niet

S.F.A. op 24 mei 2022 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Heb gebeld en gechat maar ik kan nog steeds geen dagelijks verbruik uitlezen in de budget Thuis app, ook niet op de site.
Oplossingen worden er niet gegeven. Volgens de chat geven ze Oekraïne de schuld maar ik heb de app al langer dan de inval van Rusland in Oekraïne en meerdere malen de app opnieuw gedownload.

Een goed werkende Budget Thuis app.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 24 mei 2022 om 14:37 geantwoord

Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor het indienen van uw klacht. Ik heb uw klacht in behandeling genomen en wil u graag informeren over de uitkomst hiervan.

Allereerst bied ik graag mijn excuses aan voor het feit dat de app niet goed werkt. Ik begrijp goed dat dit vervelend is.

Een oplossing voor het probleem is er nog niet. Het verbruik werd in de MijnBudget Omgeving altijd keurig weergegeven. In de app zaten nog wel wat problemen. Helaas is het zo dat er een storing in het weergeven van de meterstanden zit bij beide. De oorzaak van de storing is nog niet gevonden en kan dan ook niet worden opgelost.

Omdat de IT afdeling van Budget Energie grotendeels in Oekraïne zit, duurt het ook langer dan gewenst om het probleem op te lossen. Mijn excuses voor het ongemak.

Budget Energie is er zeker mee bezig, maar ik zal u vriendelijk moeten verzoeken om even geduld. Op het moment kan ik niets voor u betekenen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door S.F.A.