Klacht: Brutaliteit van de medewerker

op 15 januari 2016 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Geachte heer/mevrouw,

Op 15 januari 2016 kwam ik mijn moeder bezoeken op Brandenburgseplein 91, 6834 BC Arnhem. Op de lift in de begane groond kwam iemand met Liandervest tegen en vroeg mij :
-Waar woon jij en ik ga met jou mee jullie meter te bekijken
-Ik heb tegen hem gezegd dat ik niet hier woon.
-Hij begon verder te praten en verteld, je gaat ergens naartoe en ik ga met jou mee daar de meter meten. Hij kwam met mij samen de lift in en begon verder te vragen zonder te legitimeren en vroeg steeds dringend en bedreigend waar ga ik naar toe en hij moet ook daar meegaan
-toen ik de lift eruit was, kwam hij ook achter mij en zei dat hij moet met mij mee. Bovendien zei de Liander medewerker dat ik een ILLEGAL ben en daarom ben ik bang voor hem
-Ik ging niet met hem in discussie en heb ik de Politie gebeld, gelukkig de Politie kwam over 15-20 minuten en heb ik de hele verhaal aan Politie verteld. Ik ben ook van plan namens mij zelf en mijn moeder tegen hem en tegen Liander een aangifte te doen voor deze dreigende incident.

Ik hoop dat Liander deze medewerker aanspreekt en voorkomt verdere incidenten met andere bewoners. Want dit soort mensen en medewerkers worden altijd geweigerd door de bewoners.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Liander nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 11 mei 2016 om 20:01 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Ik kan in onze administratie zien dat u deze melding ook rechtstreeks aan ons heeft gemeld. Die melding is direct opgepakt en binnen een aantal dagen samen met u opgelost. Mocht er nog iets zijn kunt u contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 088 542 64 44 (lokaal tarief). U kunt ons ook bereiken door een e-mail te sturen naar info@liander.nl.
Liander Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Nezami