Klacht: Boom dood door graafwerkzaamheden

op 17 juli 2017 over Liander in de categorie Energieleveranciers

eind vorig jaar is bij het nieuwe belendende huis een sleuf gegraven voor allerlei nutskabels. Boomwortels van een prachtige Japanse. Kers zijn dusdanig beschadigd dat de boom dood is. Liander lijkt mij verantwoordelijk hiervoor en ik wil een oplossing in deze zaak. De boom moet in ieder geval verwijderd worden.
Mijn adres is
H.Boxem
Groendaalsteeg 6, 2011dh, Haarlem. Tel : 0627927848

Boom dient door Liander te worden verwijderd en ik wens compensatie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Liander

1 maand geleden - Geachte heer Boxem, Jammer om te lezen dat de Japanse kers dood is. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben eerder per chat aan u aangegeven dat u hiervoor een schadeclaim in kunt dienen. Hier leest u in welke gevallen wij de schade niet vergoeden: https://www.liander.nl/contact/schade. Denkt u in aanmerking te komen voor een vergoeding? Dan kunt u een schadeclaim indienen. Uw schadeclaim kunt u indienen via ons webformulier: https://www.liander.nl/contact/schade-en-schadeclaim/schadeformulier. Voeg eventuele bewijsstukken toe. Binnen acht weken krijgt u schriftelijk reactie. U kunt uw schadeclaim ook per post versturen. Het postadres is: Liander Afd. Schadeclaim Locatiecode PAC 2TE6892 Postbus 50 6920 AB Duiven Met vriendelijke groet, Laura Besselink Liander team webcare

Alle klachten die gemeld zijn door justhans4u