Klacht: bijna een uur later maar anderhalf uur te laat op bestemming

op 13 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

zaterdag 9 April zou ik met de trein naar Utrecht vanaf Emmen Centrum. ik wilde om &.36 uur vertrekken zodat ik om 10 uur op de beurs kon zijn.
treinen waren kapot treinen inderdaad, we hebben in 3 verschillende treinen gezeten alvorens we vertrokken. drugsverslaafden op het perron allemaal bloed en injectienaalden. Toen we eindelijk konden vertrekken was het bijna half negen! dan nog een overstap bij Den Dolder in een bus en in Overvecht weer in een andere trein. 5 treinen! Terugweg 17.36 uur over Amsterdam Zuid weer zo’n lange reistijd 20.30 uur pas thuis en niet kunnen doen op de beurs doordat ik er poas anderhalf uur na opening in kon.

vandaag is de laatste beursdag en dat kan niet weer goed gemaakt dit jaar maar een andere dag reizen kan wel. Omdat ik nu een bedrijf in capelle aan de ijssel moet gaan bezoeken, zou u mij een ander treinkaartje kunnen aanbieden. Dan ben ik weer een trein reiziger... nu is de smaak vies als ik aan zaterdag denk.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 09 mei 2016 om 14:24 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door mw.scholtens