Klacht: Slechte administratie en niet wettelijk conform verbintenissenrecht handelen

Wanprestatie op 15 januari 2021 over Bijlesnetwerk in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1) Het sturen van een niet bevoegde bijlesdocent (een Havist voor een VWO leerling) die aangeeft de stof niet te begrijpen, waarvoor ik 2 uur inlever.
2) Een rommelige administratie, waardoor ik docenten blijf aangeboden krijgen alhoewel ik al met iemand in zee ben gegaan
3) Nadat de bijles per telefoon is opgezegd dit administratief niet verwerking en het pas later stopzetten.
4) Het verwachten dat er dan nog een factuur wordt voldaan voor 8 uur bijles die niet zijn genoten en ook niet gedeclareerd/gebruikt mogen worden. Er wordt dus betaling voor in het geheel niet geleverde diensten verwacht.

Dit is in strijd met het verbintenissenrecht welke een inspanningsverplichting aan de kant van de dienstverlener, redelijkheid en billijkheid alsmede een tegenprestatie voor betaling verwacht.

Een administratieve rommel, een klantonvriendelijke houding en een discutable facturering.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de administratie op orde is en er geen betalingen verwacht worden voor in het geheel niet geleverde diensten, hetgeen o.a in strijd is met Artikel 6:74 BW.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bijlesnetwerk

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bijlesnetwerk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wanprestatie