Klacht: Les acuut stop gezet, geen alternatief, toch betalen

op 06 april 2020 over Bijlesnetwerk in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bijlesleraar heeft acuut de lessen stop gezet, en wilde geen online les geven.
Nadat ik dit zélf meldde bij Bijlesnetwerk stuurden zij een mail waarin stond dat ik wel online les kon krijgen. Ik heb de reactie gegeven dat onze bijlesdocent dat niet wilde doen. Daarop reageerden zij dat ik dan maar moest opzeggen.
Dat heb ik gedaan, maar nu willen ze me wél van deze maand het minimum aantal lessen laten betalen, namelijk 4 uur, terwijl er maar 2 gegeven zijn en wij acuut zonder docent zaten en daar geen vervangend aanbod in hebben gekregen.

Gewenste Oplossing:

Voorstel gedaan aan Bijlesnetwerk om de 2 wel genoten lessen wel te betalen en de andere 2 niet (delen van kosten), maar daar gaan ze niet mee akkoord. Blijven erg op eigen standpunt staan dat ik zelf heb opgezegd en dus maar moet betalen (en dreigen nu al met incassobureau...erg onbeschoft, ik heb de rekening nog niet eens binnen!).
Ik vind dat als hun leraar acuut de lessen stop zet, en ze lossen dat niet netjes op, dat zij dan een probleem hebben en dat niet moeten verhalen op de klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bijlesnetwerk

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bijlesnetwerk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C12345_