Klacht: Bezichtiging.

op 21 januari 2013 over Weena Wonen in de categorie Woningcorporaties

Afspraak gemaakt voor een bezichtiging, niemand komt opdagen.
Heb 2 uur gereisd, en 2 uur gewacht. DOE GEEN ZAKEN MET DIT BEDRIJF.

NVT.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weena Wonen

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Weena Wonen over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weena Wonen nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Weena Wonen in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Weena Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Weena Wonen

Heeft op 05 juli 2016 om 16:23 geantwoord

Beste heer,

Inderdaad hadden wij een afspraak met u gemaakt bij een woning gelegen aan de Paul Kruggerstraat in Ridderkerk.

Onze medewerker stond op u te wachten 30 minuten lang op dat adres.

Maar helaas u stond op de zelfde adres aan de Paul Kruggerstraat maar in Rotterdam.

Dat is blijkbaar een misverstand gewest.

Hopelijk hebben wij jullie voldoende geïnformeerd.

Groeten Nico.

Bericht van Weena Wonen

1 maand geleden - Beste Ralph van Slooten, Wij zijn berijd om uw klacht in behandeling te nemen. U moet eerst kunnen bewijzen dat u gelijk heeft. Stuur dan een email jou bewijzen naar ons toe. Daarna gaan wij kijken of dat klopt wat u vindt of niet. Wij hebben ook op dit nummer paar keer gebeld maar helaas dit nummer is niet bereikbaar! Zijn door uw gegeven email adressen aan de Klacht.nl nog actueel? Info@ralphius.nl en Morty1976@cuvox.de Ralphius Contact via Info@ralphius.nl 0612345678 Adres Aj koeiemanstraat 18 1069PJ Amsterdam Klacht gemeld door : Ralphiuss Contact via Morty1976@cuvox.de +316 12345678 Adres Jacob Pufstraat 25 1069 Amsterdam Wij zien graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groeten Nico

Alle klachten die gemeld zijn door Ralphius