Klacht: Spreiden van Leugens. / Spreading Lies.

op 06 september 2016 over Weena Wonen in de categorie Woningcorporaties

Alles staat hier gemarkeerd als opgelost, maar dit is alles behalve waar. De klacht van 21 januari ging om de Strijensestraat, te Rotterdam. Niet om de Paul Krugerstraat als beweerd. 3 jaar later wordt er gereageerd met een leugen.

Nogmaals, laat je niet misleiden door deze antwoorden. Ik raad iedereen af om zaken te doen met dit bedrijf!

For the english speaking:

Everything marked here as solved is in fact incorrect. The complaint from 21 january 2013 was about the Strijensestraat in Rotterdam, not the Paul Krugerstraat as Weena Wonen states. After 3 years, they just simply replied with a lie.

Once again, don’t be fooled by these messages and don’t do any business with this company!

N.V.T.

N / A

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Weena Wonen over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Weena Wonen in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Weena Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Weena Wonen

Heeft op 18 februari 2017 om 12:24 geantwoord

Beste Ralph van Slooten,

Wij zijn berijd om uw klacht in behandeling te nemen. U moet eerst kunnen bewijzen dat u gelijk heeft.

Stuur dan een email jou bewijzen naar ons toe. Daarna gaan wij kijken of dat klopt wat u vindt of niet.

Wij hebben ook op dit nummer paar keer gebeld maar helaas dit nummer is niet bereikbaar!

Door uw gegeven email adressen aan de Klacht.nl zijn die actueel? Info@ralphius.nl en Morty1976@cuvox.de

Klacht gemeld door :

+316 12345678

Adres
Jacob Pufstraat 25
1069 Amsterdam

Wij zien graag uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groeten Nico

Alle klachten die gemeld zijn door Ralphiuss