Mijn Klacht:
Ik dien deze klacht in omdat ik al 4 maanden wacht op een kleine vergoeding voor een bouwdroger. Ondanks meer dan 20 telefoontjes en meerdere e-mails naar Haag Wonen heb ik nog steeds niets ontvangen of gehoord over de status van mijn vergoeding. Dit gebrek aan communicatie en opvolging is zeer teleurstellend.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een officiële klacht in te dienen en een snelle afhandeling van mijn vergoeding.




