Klacht: Nico

op 10 februari 2016 over Weena Wonen in de categorie Woningcorporaties

Wat een waardeloos bedrijf!
Ik zou niemand meer aanraden om met dit bedrijf zaken te doen…
Nico kan ook amper Nederlands Maar als het om betalen of geld gaat kan hij zich heel goed verstaanbaar maken!

WEG ERMEE

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weena Wonen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Weena Wonen over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weena Wonen nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Weena Wonen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Weena Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Weena Wonen

Heeft op 05 juli 2016 om 10:51 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Jammer dat u deze weg heeft gekozen maar wij weten helaas niet wie u bent en wat u zoekt?

Wij willen u helpen hoe kunnen wij u helpen?

Werkt u? Bent u student? Wat zijn uw netto inkomen?

Voor wanneer zoekt u een huurwoning?

Wat is uw gewenste huur prijs?

Graag uw reactie.

Met vriendelijke groeten Nico

Bericht van Weena Wonen

5 maanden geleden - Beste u heeft dit bericht gestuurd op 10-02-2017. 1-Wij weten helaas niet wie u bent als u uw naam en uw telefoon nummer niet heb gemeeld op deze website. (waarom verbergt u uw zelf) Wij kunnen helaas niet zien wie uw echte naam is deze gegevens uw gegevens zie: Klacht gemeld door : marie2016 velden marie2016 Contact via anne_Zakelijk@hotmail.com prive Adres prive prive nederland 2-Deze website is bedoeld om beide partijen die een conflict hebben bij elkaar te brengen en in overleg met elkaar een oplossing te kunnen vinden. (als een conflict of schaadde is ontstaan) 3-U heeft zeker een verkeerde beeld over onze team. Zie ook op onze facebook pagina’s hoe veel tevreden klanten hebben wij in onze bestanden rond 3500. 4-Hebben van u niets gestolen en wij zijn u aan niets schuldig. Stuur even als u wilt uw telefoon nummer dan bellen wij u terug. Wij zien graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet. Alex

Alle klachten die gemeld zijn door marie2016