Klacht: bestelling kwijt

op 06 juli 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14.6 heb ik online een bodywarmer van Mango besteld. De bodywarmer is volgende dag (15.6) gestuurd.Daar heb ik nog een mailtje gekregen. DPD zou mijn bestelling bezorgen. Maar volgens DPD heeft het pakket bij hun geen scanning gekregen. Ik kan de bestelling online volgen, en er staat dat de verzender (MANGO) op 15.6 om 19.40 uur het pakket heeft aangemeld bij DPD…..dus ik denk echt, dat er iets mis is gegaan bij DPD!!!!Ik heb zo ook gemaild, maar volgens hun ligt het aan MANGO.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling wel ontvangen heb!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 07 juli 2016 om 11:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jonsku