Klacht: Philips home cinema kapot in doos

op 19 december 2014 over Bestekeus.nl in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Koop ik in begin okt 2014 een hagel nieuwe home cinema, blijkt hij bij instellingen al niet te werken, ik gelijk terug na Best waar ik hem heb gekocht, dit mag natuurlijk niet we sturen hem op, na diverse telefoontjes en n hoop beloftes krijg ik hem terug na 6 wkn
Hij is gemaakt en getest, sluit ik hem aan , valt het geluid weg, kon ik hem weer terug brengen, dit keer zei de man we zetten er spoed achter, weer na diverse belletjes schuilen ze achter de service dienst??
Hoop beloven niks na komen nu na 6 wkn wederom niks, gebelt met Sliedrecht zeggen ze oh ik heb gebelt met de service dienst onderdeel is binnen wordt morgen of over morgen gemaakt Toevallig? Maar wordt eind volgende week waarschijnlijk na Best terug gestuurd
Dan zitten we met kerst u begrijpt dan dat alles dicht is
Beste keus is voor mij slechte keus ik koop er nooit meer iets!!!

Geld terug of n nieuwe

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bestekeus.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bestekeus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Graatje