Klacht: Ben* blij met je komst

op 05 augustus 2017 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Bij levering van mijn (in een keer) betaalde mobiel bleek uit de bijgaande papieren dat mijn aanvraag voor een contract met nummerbehoud maximaal (!) 60 dagen kon duren. Mijn contract bij T-mobile had ik per 30-06-2017 helaas al opgezegd. De koerier adviseerde me contact op te nemen met BEN. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. BEN is onbereikbaar. Tenslotte een account aangemaakt en via een forum mijn frustratie geuit. Na enkele dagen een nietszeggend antwoord. Toen ik eindelijk had gevonden hoe ik een annuleringsformulier kon downloaden, heb ik dat ingevuld en opgestuurd en tevens het daarop vermelde telefoonnummer proberen te bellen. Eindeloos muziek in mijn oor en de telkens herhaalde mededeling “al onze medewerkers zijn in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen”. Op mijn schriftelijke annuleringsverzoek kwam na enkele dagen een mail met de mededeling dat annuleren binnen 14 dagen had moeten gebeuren en niet meer mogelijk was.

Het toestel wil ik wel houden maar liefst geen contract met
BEN omdat ik daar totaal geen vertrouwen meer in heb.
Maar anders z.s.m. een aansluiting.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Conmigo