Klacht: Bellen en gebeld worden in het buitenland en kan geen klacht mailen

op 18 juli 2016 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Beste Ben,

bij dezen wil ik een klacht indienen over verkeerde instellingen binnen mijn abonnement. Tevens over het feit dat als ik een klacht mail naar klacht@ben.nl ( mailadres zoals aangegeven op uw website) ik deze retour krijg als niet leverbaar!
Ik ben klant sinds februari 2015. Van juli 2015 tot maart 2016 heb ik op Aruba gewoond. Al die tijd heb ik niet kunnen bellen, sms-en of gebeld kunnen worden. Ik ( en ook mijn man) heb(ben) hier over gebeld en toen werd er gesuggereerd dat het aan de instellingen lag van mijn telefoon en dat de roaming niet aan zou staan. Anders zou zij ( jullie medewerkster) het ook niet weten. Ik heb hier op gelet in Londen en Jordanie en dit maakte absoluut geen verschil. Ik heb alle instellingen gecheckt en ik kon de fout niet vinden.
Omdat hierna voor mij de maat vol was, heb ik vandaag opnieuw gebeld met jullie klantenservice. Nu kom ik er achter dat mijn instellingen verkeerd staan ingesteld ( buitenland blokkade aan!). Dit was blijkbaar door de vorige medewerkster over het hoofd gezien?!?
Ik vind dit ronduit schandalig! Deze fout heeft voor heel veel problemen gezorgd. Het is ontzettend onhandig ( voor mij EN voor het thuisfront) om niet te kunnen bellen in het buitenland in een tijd waarin er geen telefoonhokjes meer zijn en dus geen alternatieven. En nu blijkt dat ik daar niet eens fatsoenlijk een klacht over indienen!?

M. Meijer

Ik wil weten waarom ik geen klacht kan indienen.
Ik wil een schadevergoeding voor geleden leed.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mirrie_meijer