Klacht: Oplichters

Hetty ter Mate-Dijkerman op 31 mei 2017 over BasisLingerie.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18 november 2016 3 artikelen à € 322,85 besteld bij basislingerie.nl > Annemieke Boer Lingerie (heeft 3 winkels in Rotterdam, Dordrecht en Strijen), hiervan geen bevestiging ontvangen. De artikelen waren leverbaar binnen 1-2 werkdagen. Na een week nog niets ontvangen, gebeld en er werd verteld dat er een lange levertijd op lingerie zit. Het duurde me allemaal te lang, dus een mail gestuurd dat ik de artikelen niet meer wilde en het geld terug wil. Geen reactie. Uiteindelijk op 24 december 2016 2 van de 3 artikelen ontvangen, 1 gehouden en 1 teruggestuurd op 6 januari 2017. Wacht nog steeds op € 215. De bazin Annemieke Boer-Teirlinck krijg je niet te spreken, als ze al opnemen in de winkel geven de medewerkers het door maar er wordt niks mee gedaan. Reviews worden verwijderd door haar. Al 5 andere mensen gesproken en we hebben allemaal de afgelopen periode aangifte gedaan bij de politie.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb en de website opgeheven wordt, want dit kan zo niet langer.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Beste Robin, ik zie dat u de klachten door stuurt naar Basislingerie, maar dat heeft helaas helemaal geen zin. Annemieke Boer-Teirlinck reageert helemaal nergens op, niet op de mail en niet op telefoontjes als je al telefonisch contact kunt krijgen met één van de 3 winkels. Ik heb een tijd lang iedere week met alle winkels gebeld, als er opgenomen werd dan gaven de medewerkers het door aan Annemieke Boer-Teirlinck maar helaas zonder resultaat. Het schijnt dat ze op dinsdag in de winkel in Rotterdam aanwezig is, die dag wordt de telefoon helemaal niet opgenomen. Zelfs op mailtjes en aangetekende brieven van de rechtsbijstand wordt niet gereageerd.

Alle klachten die gemeld zijn door