Klacht: cybercrime

op 01 juli 2020 over AVAST in de categorie Bewaking & Beveiliging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontving ten onrechte een afschrijving op mijn creditvard van € 69 en € 59In 2019 heb ik voor 1 jaar een abonnement voor € 19 afgenomen en dit niet verlengd. Bij de computerwinkel in Volendam vroeg ik het telefoonnummer van de klantenservice van Avast en die gaven mij het nummer 0205320641 op. De telefoon werd opgenomen met helpdesk Avast (in het Engels).jn. Hij beloofde mij onmiddellijk het bedrag terug te storten en daarom moest ik mijn creditcard nummer opgeven. Er is een bedrag van € 380 van mijn creditcard afgeschreven door iemand die zich voordeed als Avast medewerker. Toen de creditmaatschappij mij belde vertelden zij dat ik contact had gehad met een bedrijf die mensen oplicht.

Gewenste Oplossing:

niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVAST

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVAST nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door adazielig