Klacht: Annuleren van abonnement

Verzonden: vrijdag 22 juli 2016 21:23:02
Aan: Ben
Onderwerp: Re: Factuurnotificatie over juni 2016

Beste mensen,

Zijn jullie gek geworden. Ik heb spijt dat ik een aansluiting bij jullie heb genomen.
Ten eerste sturen jullie 2 abonnementen.
Ten tweede bel ik jullie op en zeggen jullie , dat nummer 0639870726 dat gelijk geblokkeerd wordt en toch krijg ik een rekening van jullie. Willen jullie dit zo snel mogelijk recht zetten, anders ben ik genoodzaakt de andere aansluiting ook op te zeggen na een maand.
Ik krijg nu al slechte ervaring met jullie.
Nr 0639870726 is geblokkeerd. Je kan zelf bellen en controleren.
Wat moet ik met 2 abonnementen!!!

Met vriendelijke groeten,

Dhr. L. Ghiraw

Verstuurd vanaf mijn iPad

Op 22 jul. 2016 om 15:00 heeft Ben het volgende geschreven:

Ben
Hallo Lekhram,

Je allereerste factuur staat voor je klaar op Ik Ben en je Ben app. Dit is je factuur over de maand juni en bedraagt € 17,08. Deze factuur gaat over je Ben nummer 0639870726.

Jouw eerste factuur:
• Je eerste factuur is naar verhouding berekend. Dat wil zeggen dat ik alleen de kosten in rekening breng vanaf de startdatum van je abonnement in juni tot en met de laatste dag van juni.
• Ik factureer altijd een maand later. Zo betaal nooit je kosten vooruit of teveel.
• Op deze factuur vind je de eenmalige aansluitkosten terug. En als je een mobiele telefoon bij je abonnement hebt besteld zie je ook de thuiskopieheffing terug.

Log in om je factuur te bekijken »
Incasso
Het bedrag wordt omstreeks 27 juli 2016 automatisch van je rekening afgeschreven. Je hoeft het bedrag niet handmatig over te maken.

Ik Ben
Wil je je factuur bekijken? Dit kan op Ik Ben of je Ben App door in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Weet je je inloggegevens niet klik dan hier.

Uitleg
Voor extra uitleg over je factuur of de betaling hiervan klik dan hier.

Ik wens je een fijne dag toe!

De groeten van BEN

Ben stuurt je deze e-mail vanaf een no-reply adres. Je kunt hier niet op antwoorden. Heb je nog een vraag? Klik dan hier voor de veelgestelde vragen. Ook heb je hier de mogelijkheid om een vraag te stellen via het contactformulier.

Annuleren van abonnement

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lekhram