Ik probeer al diverse malen om de nieuwe bonuskaart van mijn vrouw te activeren maar het wil niet lukken. Ook in het programma oude bonuskaart vervangen door nieuwe werkt niet. Waarom kan dit niet simpeler . Ook in de winkel... Lees meer
Beste AH medewerker,
Ik kocht vanmorgen voor de zoveelste keer 2 zakken biologische spinazie maar helaas waren er nog maar 2 zakken op voorraad en 1 daarvan was open gescheurd in de sealnaad ; dit is al de zovvelste keer dat... Lees meer
Heb gespaard voor serviesactie. Nummer AH02552724 is correct afgeleverd en afgehaald bij Uw filiaal in Westervoort. Van een tweede bestelling nr AH01861971 kreeg ik de mededeling Uw reservering is afgerond. Van deze bestelling heb ik niets gehoord, meerdere mailtjes... Lees meer
al jaren klant in Naaldwijk. Koorneef had het goed voor elkaar, maar nu?
personeel loopt er slordig bij, klantvriendelijkheid kennen ze niet meer. iets aangeven gaat nog wel, alstublieft kennen ze niet meer. lege vakken is een dagelijks gebruik. 's avonds... Lees meer
Ik heb op meerdere manieren mijn klacht geuit over AH. Ik krijg daar uiteindelijk dit bericht op:
Op 9 juli 2019 om 11:51 schreef [email protected]:
Beste mevrouw Wyfker,
Op 4-7-2019 heeft u contact met ons opgenomen. Ons streven is om uw vraag... Lees meer
Bij tijd en wijle doen de Perla koffiecupjes het niet goed in het Nespresso apparaat. Terwijl deze cups het wel goed zouden moeten doen. Ik heb nu deze week 16 dozen a 22 cups gekocht omdat ze in de aanbieding... Lees meer
Gisteren een four-pack coca cola zero gekocht. Op de verpakking (draaghengsel) stond 5 1 gratis? Ik vroeg aan de cassiere wat ermee bedoeld werd. Zij belde intern en kwam met het antwoord dat wanneer je 5x four-packs cola koopt... Lees meer
Kom ik met 3 lege kratten in mijn winkelwagentje bij de vernieuwde AH in het Alexandrium moet je eerst de hele winkel door om ze in te kunnen leveren. En daarna weer helemaal terug om mijn boodschappen te doen. Zeker... Lees meer
Net gehoord dat ah zijn e mail kanaal opheft, via whatsapp van ah zelf. Nu kun je alleen via chat, die niet goed werkt, whatsapp, wat gedoe is met typen, telefoon, lange wachttijden en Messenger en twitter, waar ik geen... Lees meer
14-07-2019
Ik sta op een parkeerplaats in Katwijk aan zee bij de grote Albert Heijn waar ik al jaren trouw als klant mijn boodschappen doe.
Ik sta hier even een tien tal minuten te wachten tot de ergste regenbuien weg zijn... Lees meer