Mijn Klacht:
Ik vind het echt waanzin dat de prijzen in de to go winkels van AH hoger liggen dan de prijzen bij de avondwinkel.
Ja ik weet het, ik hoef daar niet te kopen, maar als ik begin te zien dat gewone filialen langzaam aan vervangen worden door de to go versie, dan zie ik al welke kant het weer opgaat. Steeds meer dure to go winkels en over een jaar moet je naar de buitenwijken om bij een normale winkel boodschappen te kunnen doen.
Gewenste Oplossing:
Wanneer dit soort winkels er niet meer zijn.


