Ik heb 2 netten uien gekocht in totaal 4 kilo met 30% bonus alleen er zat een paar rotten uien in die we niet konden gebruiken en dus weg hebben moeten gooien dus best zonde. Lees meer
14 juli heb ik 6 biologische bananen gekocht, heb er een paar geprobeerd maar helaas ze zijn niet te eten - afgelopen week een paar dagen weg geweest-. Vanmiddag met 2 bananen naar de winkel gegaan om te klagen,... Lees meer
Mooie aanbieding, dus maandagmorgen om 9.15 uur naar AH Woenselsemarkt, NIET GELEVERD, ik bel even naar WC Woensel GEEN VOORRAAD MAAT M IN BLAUW, WORDT BESTELD.
Belt u morgen om 20 uur, dan is de bestelling binnen en halen wij... Lees meer
Wij wonen op de grens van Nederland en België en doen onze inkopen vooral in Nederland. Momenteel loopt er een aanbieding voor ah uitjes. Wij verzamelen en proberen dan een bestelling van tickets te doen.
1) vouchercode klopte niet
2)... Lees meer
Donderdagavond, een minuut over negen. Aangezien wij vrij laat uit ons werk komen, moeten wij op Donderdagavond ca 8.30 boodschappen doen. Normaal zijn wij nooit de laatste klant weg (gisteravond ook niet), maar een teamleider kwam naar ons toe:... Lees meer
Het is moeilijk om met de winkelwagen naar de parkeerrij aan de rijweg te komen. Nergens een doorgang die breed genoeg is. Misschien eens flink snoeien bij de achterste stalling voor de wagentjes, en daar dan ook nog de plastic-verzamelbakken. Lees meer
Meer dan eens hebben mijn vrouw en ik na controle geconstateerd dat er toch ondanks aanbiedingen teveel is afgerekend.
Ook deze week bleek opnieuw dat een persoonlijke aanbieding, o.a. de Lindemans Gentlemen 25% korting zou opleveren. Echter, onze AH winkel bleek... Lees meer
Beste,
op zondag 14 juli kocht ik uit de bonus drinkertjes van Wicky. Erchter bij het drinken ervan proefde deze zeer vreemd en bleken deze vervallen (vervaldatum 28-05-19 - nummer op brikje 2152 L1760753). Lees meer
Geachte heermevrouw,
Al 22 jaar doe ik met plezier wekelijkse boodschappen bij de Albert Heijn te Nijkerk totdat afgelopen donderdag 11juli een verschrikkelijk incident heeft plaatsgevonden waardoor ik nog steeds ziek ben. Op donderdagochtend 11juli was ik wandelend onderweg naar de... Lees meer
Goedemiddag,Wij zijn aan het proberen bovenvermelde flessen te bestellen
eerst via de winkel(niet leverbaar maar wel online) dan online maar proberen
is ook niet mogelijk,via de contactlijn was de dichtstbijzijnde AH Oud Turnhout
80 km hiervandaan!!Deze winkel dan maar geprobeerd,wel in voorraad... Lees meer