Klacht: Onbeschoft gedrag medewerkster

op 11 augustus 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zondag 11 augustus tegen 11 uur deden we boodschappen bij de AH in Rijen. Had een scanner gepakt en wilde artikelen scannen. Kreeg op het schermpje te zien dat ik contact op moest nemen met een medewerker. Ik sprak een medewerkster die in de buurt van het brood stond aan en zij zei dat ik naar de infobalie moest. Geen uitleg waar die was dus ik keek ze aan en toen zei ze: je hoeft me niet zo stom aan te kijken ik kan er ook niets aan doen!
Van zulke opmerkingen ben ik dus niet gediend. Ze mag de klanten met respect behandelen. Heb dit ook gemelde bij de infobalie.

Hoop dat hier iets mee gedaan wordt, want volgens mij behandel je klanten met respect.

Gewenste Oplossing:

Dat de medewerkster hierop aangesproken moet worden. Kan jullie klanten kosten als ze dit bij iedere klant doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ine Aarts Mulders