Klacht: klantenservice ah daguitjes

op 10 augustus 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Op 29 juli ah dagjesuit besteld via de ah site.Het bedrag van 26 euro is keurig van mijn rekening afgeschreven, maar heb geen vouchers ontvangen voor de workshop wostenbroodjes maken bij bakker Royal in Denbosch.Ik heb gebeld naar de ah klantenservice, kreeg daar een mevr aan de lijn, denk ik dat ze niet weet wat klant vriendelijkheid inhoudt. heel belerend werd ik eropgewezen wat ik had moeten doen, naar de AH- site, daar de code invullen en na betaling krijg ik de vouchers ( wat ik niet heb ontvangen , ook niet in de spanm box ). Ik kreeg geen kans om mijn verhaal uit te leggen, mevr bleef maar rattetelen ewat ik had moeten doen, nee dat heeft u niet gedaan anders dit. Echt onbeschoft en degenererend en machtsgebruik. Aangegeven mag ik nu iets zeggen, en werd stil aan de overkant en werd de hoorn opgegooid.

Ik heb werderom gebeld en werd door iemand anders te woord gestaan, die luisterde naar mijn verhaal. Binnen een paar minuten kreeg ik de vouchers opgestuurd. Dus zo kan het ook, niet in verdegiging en aanval gaan, maar luisteren naar wat de klant te vertellen heeft.

Advies: Zoek medewerkers die de klant met respect behandelen en niet als een stuk vuil. Schaam je, cursus klantvriendelijkheid is in dit geval op zijn plaatst.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Workshop ah