Mijn Klacht:
Het vlees is verplaats in mijn filiaal naar de stelling waar voorheen de vleeswaren voor op brood lagen. Deze (beleg) vleeswaren stonden rechtop en waren goed zichtbaar. Nu liggen de verpakking op elkaar in deze stelling met als gevolg dat je niet kunt zien wat er ligt en veel mensen kunnen niet bij deze bovenste stelling(en) komen. Ook ik niet, om het vlees te kunnen pakken moet je al ergens op gaan staan. Ik heb dit al doorgegeven in mijn filiaal en daar zijn al meer klachten binnengekomen, maar er mag niet aan gedaan worden in verband met controles van AH.
Gewenste Oplossing:
Ik kom graag bij AH en ben tevreden, de genoemde verandering is in mijn ogen geen goede verandering.

