Mijn Klacht:
Bij het afrekenen van de scanners staan tegenwoordig mensen die hele boodschappenkarren vol nog moeten scannen. Te lui om een scanner in de winkel te gebruiken. Ondertussen veroorzaken ze hele rijen wachtende die alleen willen afrekenen.
Svp bij afrekenen scannen onmogelijk maken. Dit werkt gewoon niet zo.
Gewenste Oplossing:
De scanners bij het afrekenen er af halen

