Klacht: Akkoord geven op storingskosten voordat monteur langskkmt

op 19 juli 2017 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Stroomstoring in huis. Waarschijnlijk hoofdzekering eruit geklapt. Liander gebeld. Zij willen alleen langskomen als ik akkoord ga dat ik de kosten betaal voor het langskomen van de monteur. Zonder akkoord geen monteur en dus geen stroom! Ik wil geen akkoord geven omdat er niets speciaals in huis aan staat. Zelfs geen droger of waterkoker tegelijk waardoor eventueel kortsluiting had kunnen ontstaan. En dan sta je met je rug tegen de muur!!! Onacceptabel.

Excuses van liander en aanpassing van het beleid.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

Bericht van Liander

1 maand geleden - Geachte mevrouw Van Wijk, Als de hoofdzekering er uit klapt, is dat altijd door overbelasting of kortsluiting veroorzaakt door de klant. Wij moeten de vraag stellen aan de telefoon of u met de eventuele kosten akkoord gaat. Onze monteur komt dan bij u langs om te kijken naar de storing. Is de storing een fout geweest van onze kant, zijn er natuurlijk geen kosten. Is de hoofdzekering er uit geklapt door overbelasting of een kortsluiting, zijn de kosten voor u. Liander Team Webcare Ian Ribbes

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Liander nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door P van Wijk