Klacht: aflevering AMP probleem met Identificatie Europees verblijfskaart

op 08 september 2018 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Online via BEN een abbonement aangevraagd met een Telefoon voor mijn vrouw..
Voor de tweede keer. De eerste keer zou ik niet de juiste Nationaliteit hebben ingevoerd en is de aanvraag beeindigt door vervoerder AMP.
Nu bij tweede invoer, kom ik er achter dat nergens in het hele proces om de Nationaliteit wordt gevraagd. Alleen bij opgave identificatie bewijs, land van afgifte. Voor mijn vrouw geef ik dus op Verblijfskaart EU, land van afgifte Nederland. Bij de eerste levering kwam de bezorgen met een papier dat ik de Nederlandse Nationaliteit had ingevuld. Maar nergens in het hele proces is de Nationaliteit aan de orde geweest. Dus schijbaar kan ik voor mijn vrouw met een geldig Europees verblijfskaart, geen dienst aanvragen bij BEN. Bij een poging het paspoort van mijn vrouw op te geven, lukte niet omdat het paspoortnummer niet wordt herkend.

Of de website aanpassen met de tekst alleen voor personen in het bezit van een Nederlands paspoort.
Of bij acceptatie proces de bezorger met de juiste gegevens sturen, land van afgifte is geen Nationaliteit.

Of de mogelijkheid geven een paspoortnummer correct in te kunnen geven ook bij een Buitenlands paspoort.
Wij willen alleen maar de dienst en telefoon afnemen, als dit niet kan hoor ik het graag.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door perrob70