Klacht: afgesloten

op 13 december 2017 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 1 december mijn factuur betaald ben toch afgesloten
Moest naar zoekgeraakte betaling mail sturen met screenshot. Heb ik gedaan maar dan duurt het zeker nog 3 tot 5 dagen voor je weer aangesloten wordt. Ook gebeld met Ben maar na een hoop gepraat gaat iemand het uitzoeken echter na 15 minuten in de wacht ineens ingesprekstoon. teruggebeld en weer verhaal gedaan. helaas 0,0 respons.

Gewenste Oplossing:

Ik heb een eigen bedrijf en eis een schadevergoeding van 100 euro per dag dat ik afgesloten ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door moniquestolk13