Klacht: Zakelijke rekening openen

[email protected] op 12 oktober 2022 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reeds weken bezig van hot naar her gestuurd worden reeds 5 keer gebeld met abn steeds worden er weer andere dingen gezegd, 1 zegt nee duurd maar max 1 week ander nee duurt minimaal 6 weken.
Weer een ander zegt duurt tussen de 2 tot 4 weken.
Het restaurant is inmiddels al open maar helaas geen rekening, hoe kan ik op een fatsoenlijke manier draaien en mijn personeel betalen zonder rekening……

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk de rekening openen, zodat mijn gasten op een fatsoenlijke manier kunnen afrekenen en ik me personeel kan betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

11 maanden geleden - Goedemorgen Richard, Begrijpelijk dat je graag snel jouw rekening in gebruik wilt nemen. Ik heb begrepen dat hier maandag contact over is geweest. Uit jouw klacht maak ik op dat het op dit moment voor jou niet duidelijk is wanneer jouw rekening actief is. Ik zal intern navragen hoelang dit nog gaat duren en ik zal hier spoed achter proberen te zetten. Zodra ik hier meer over weet kom ik hier bij je op terug. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare

Bericht van ABN AMRO

11 maanden geleden - Goedemiddag Richard, Ik heb intern navraag voor je gedaan. De doorlooptijd blijft 2 tot 6 weken. De aanvraag voor de werkmaatschappij is in behandeling. Mochten er nog documenten benodigd zijn, wordt dit nog per mail opgevraagd. Mochten er nog aanvullende vragen zijn, wordt eventueel nog contact opgenomen. Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

11 maanden geleden - Geachte Ik hoorde 2 dagen geleden van uw collega dat het 3 tot 5 werkdagen zijn, ik ga hier dan ook van uit

Bericht van ABN AMRO

11 maanden geleden - Beste Richard, Het spijt me te vernemen dat je eerder verkeerd bent geïnformeerd. Excuses hiervoor. De doorlooptijd is 2 - 6 weken. Het zal dus helaas langer duren. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

11 maanden geleden - Geachte we zijn al weken bezig, word eens een keer tijd dat er spoed achter gezet gaat worden

Bericht van ABN AMRO

10 maanden geleden - Goedemorgen Richard, Ik vroeg me af hoe het er voor staat met de aanvraag. Heb je sinds je laatste bericht nog iets vernomen vanuit de zakelijke afdeling waar de aanvraag voor de rekening loopt? Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 17 november 2022 om 14:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Richard,

Aangezien we geen reactie meer hebben ontvangen, gaan we er vanuit dat de klacht is opgelost. Hierbij sluiten we de klacht.

Met vriendelijke groet,

Joanne
ABN AMRO Webcare

[email protected]

Heeft op 24 november 2022 om 16:11 geantwoord

Nee totaal niet tevreden
Hoe gaan we nu de misgelopen omzet oplossen?

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

10 maanden geleden - Hoe gaan we de mis gelopen omzet afhandelen

Bericht van ABN AMRO

10 maanden geleden - Beste Richard, Op 3 november hebben we jou gevraagd wat de status is. Hier op hebben wij helaas geen reactie van jou ontvangen. Mocht je nog niet tevreden zijn met de oplossing adviseer ik je om contact op te nemen met onze zakelijke afdeling via: 088 - 226 26 26 (gebruikelijke belkosten). Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]