Klacht: Plots verwijderde betaalrekening

Elainekos op 05 januari 2012 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde inloggen op de mobiel bankieren app van ABN amro, krijg ik ineens de melding rekening verwijderd.
Een poos geleden heb ik bij ING de overstapservice aangevraagd, maar wilde mijn ABN rekening erbij houden.
Krijg ik een brief waarin staat dat dan en dan de rekening opgeheven word, daar was ik het niet mee eens en heb schriftelijk een verzoek ingediend de overstapservice te annuleren(waar een ing medewerkster mij op gewezen heeft).
nooit een bevestiging gehad, maar wel alle bij en afschrijvingen waren terug op de ABN rekening.

Gewenste Oplossing:

Een excuus, en een vergoeding voor het ongevraagd verwijderen van mijn betaalrekening waardoor ik een nieuwe rekening zal moeten openen wat mij tijd en geld kost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 09 januari 2012 om 07:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kos,

Hierbij bevestigen wij de afhandeling van uw klacht.

Wij hebben uw klacht in een telefonisch onderhoud op vrijdag 6 januari jl. met u besproken en gaan er van uit, dat wij u goed hebben geïnformeerd.

Als wij in de toekomst nog iets voor u kunnen doen, horen wij dat graag van u. U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week, bellen met ABN AMRO 0900 - 00 24 (EUR 0,10 per minuut).

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.
Mw. E. Van der Molen

Elainekos

Heeft op 11 januari 2012 om 16:38 geantwoord

Ben over de telefoon erg netjes behandeld en alles was geregeld, echter kom ik nu bij de bank en moet ik alsnog kosten gaan betalen voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door