Klacht: Onterechte inhoudingen Credit Card

anabi op 23 februari 2024 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ICS onderneemt geen actie. Mijn ABNAMRO Credit Card is onterecht belast en inmiddels bedragen afgeschreven door bedrijf uit Dubai. Door ICS verwezen om zelf verhaal te halen bij het bedrijf. Dat lukt niet, meerdere pogingen ondernomen. ICS laat mij in de steek en onderneemt geen verdere actie. Bijzonder triest, dat je als klant niet word gehoord. De CC is inmiddels opgezegd en ook overweeg ik mijn rekening bij ABN, na 45 jaar, te beƫindigen. Ik stap wel naar een bank die meer aandacht heeft voor de klant en ook achter hen staat.

Gewenste Oplossing:

De onterechteinhoudingen retour boeken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

9 maanden geleden - Goedemorgen heer/mevrouw, Jammer om te lezen dat de ICS jouw signalen over onterechte afschrijvingen niet serieus neemt. Begrijpelijk dat je hier zeer ontevreden over bent. Mijn advies is dan ook om hierover een klacht bij ICS over in te dienen. Dit kan via verschillende manier omschrijven op deze pagina: www.icscards.nl/ics-info/klacht De ICS zal jouw klacht dan verder in behandeling nemen. Uiteraard staan we achter jou als klant. Aangezien dit om een klacht over ICS gaat, zullen zij jouw klacht ook behandelen. Ik hoor graag wat hiervan de uitkomst is geweest. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht anabi

9 maanden geleden - Goedemorgen Bas, dank voor je bericht. Er is reeds meerdere keren melding gedaan bij ICS. Afgelopen week gemaild, zie verwerkingstijd: We nemen uw e-mail zo snel mogelijk in behandeling. We streven ernaar om u binnen 25 werkdagen van een reactie te voorzien. Wij verzoeken u vriendelijk om niet telefonisch contact op te nemen binnen de aangegeven termijn. En vooral niet bellen! Belachelijk gewoon. Ga dit ook melden bij Radar.

Bericht van ABN AMRO

9 maanden geleden - Goedemorgen heer/mevrouw, Goed dat je jouw klacht hebt ingediend bij de ICS. Jammer dat de verwerkingstijd zo lang duurt. Helaas heb ik hier geen invloed op. Wacht de behandeling van jouw klacht even af. Via het forum kunnen we inhoudelijk jou niet helpen met jouw klacht. De ICS zal jouw klacht verder behandelen. Indien jouw klacht onverhoopt niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (KiFiD) of bij een bevoegde rechter. Ik stel dan ook voor om jouw klacht te sluiten op dit forum. Wacht de behandeling van jouw klacht even af. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 11 maart 2024 om 09:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vanuit ABN AMRO Webcare hebben we op 23 februari gereageerd op deze klacht. We hebben aangeraden de klacht bij ICS neer te leggen en de klachtafhandeling daarvan af te wachten.

Alle klachten die gemeld zijn door anabi