Klacht: GELD INGESLIKT GELDMAAT 2 WEKEN GELEDEN

DEJONG43 op 03 april 2024 over ABN AMRO in de categorie Banken

LS,

VANDAAG 2 WEKEN GELEDEN DAT ER EEN BEHOORLIJK BEDRAG IS INGESLIKT CQ NIET UITBETAALD BIJ EEN GELDMAAT. DIT DIRECT GEMELD BIJ DE BANK EN DIT ZOU BINNEN 5 DAGEN WORDEN TERUG GESTORT, NU BIJ DE CHAT VAN DE BANK ZEGT MEN DAT DIT NIET HET GEVAL IS EN DAT GELDMAAT DIT MOET DOEN ECHTER WORDT IK BIJ GELDMAAT NAAR MIJN EIGEN BANK DE ABN VERWEZEN.

INMIDDELS EEN ERG FRUSTERENDE GANG VAN ZAKEN. IPV OPLOSSEN ELKAAR AANWIJZEN.

GELD TERUGSTORTEN

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

2 maanden geleden - Goedemorgen DEJONG43, Ten eerste dank voor uw bericht via dit forum. Ik kan mij goed voorstellen dat u wilt weten waar u aan toe bent. Op basis van de gegevens dat u heeft meegestuurd zie ik dat u op 25-03 een bericht heeft ontvangen naar aanleiding van de navraag die u heeft gedaan. In deze brief is er een uitleg gegeven over de opname. Als u geen brief heeft ontvangen per post dan is dit bericht verstuurd via bankmail. Ik wil u vragen om in uw bankmail te kijken of u deze brief kunt inzien. De datum is 25-03. Hopende dat ik u zo voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht DEJONG43

2 maanden geleden - LS. Gelezen! Echter jullie mijn correspondentie niet! Ik heb die dag 2 maal geprobeerd te pinnen eenmaal om 19.40 op de rijnstraat (dus ingeslikt geld) en om 22.11 tournoyseveld (wel goed gegaan) dit heb ik eerder gemeld echter word dit gewoon niet goed gelezen dus ben ik daar van de dupe.! Graag nogmaals behandelen Dank

Bericht van ABN AMRO

2 maanden geleden - Goedemiddag DEJONG43, Bedankt voor de uitleg en de aanvulling. Ik begrijp dat er vandaag contact is geweest met een collega van onze chatafdeling. Ik zie ook dat het dossier vandaag opnieuw is geopend en dat er opnieuw naar gekeken gaat worden. Dat houdt in dat u binnen 5 werkdagen een bericht kan verwachten. Ik spreek met u af dit de komende dagen voor u in de gaten te houden en zodra ik nieuws heb, zal ik u hierover informeren. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare

Bericht van ABN AMRO

2 maanden geleden - Goedemiddag DEJONG43, Bij deze wil ik u nog even op de hoogte brengen dat op 4 april het onderzoek naar de transactie heropend is. Als het goed is heeft u ook hierover een nieuwe brief ontvangen. Op dit moment heb ik nog geen nieuws en is het onderzoek nog in volle gang. U kunt zoals ook in de brief is beschreven voor 18 april een bericht verwachten. Ik wil u vragen om nog even geduld te hebben en dit af te wachten. Tot die tijd blijft de klacht gewoon open staan en als u tussendoor vragen heeft, dan kunt u hier altijd terecht. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 18 april 2024 om 14:28 geantwoord

Goedemiddag DEJONG43,

Bij deze wil ik u op de hoogte brengen dat we het onderzoek naar de transactie afgerond hebben. De transactie is op 8 april op uw rekening gecorrigeerd.

Hierbij sluiten wij dan ook de klacht. Mocht u alsnog vragen hebben dan zijn wij telefonisch bereikbaar via: 010 241 17 20. Of via onze Social media kanalen.

Bas
ABN AMRO Webcare