Klacht: Afronding compensatieregeling

Rik1963 op 29 mei 2024 over ABN AMRO in de categorie Banken

Een hiaat in de compensatieregeling van ABNAMRO zorgt er voor dat ik niet mijn 371€ terugkrijg waar ik recht op heb. Het probleem is dat ik sinds anderhalf in Frankrijk woon en dat de instantie die het voor de ABNAMRO afhandelt , AMP, een persoonlijke ontmoeting wil en en mijn paspoort willen zien. Zij accepteren geen andere manieren. Diverse keren door de klantenservice van ABNAMRO van het kastje naar de muur gestuurd. Een klacht kun je ook niet indienen bij de ABNAMRO, dit kan alleen als je nog klant bent. Ik ben niet de enige die met dit probleem kampt. De ABNAMRO moet hier toch een oplossing voor verzinnen?

Wanneer er een schriftelijke oplossing komt waarin je een kopie van je paspoort kunt opsturen en dan alsnog de betaling wordt uitgevoerd.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

2 weken geleden - Goedemiddag de heer Tenge, Bedankt voor ons gesprek van zojuist. Ik heb u door kunnen verbinden naar de afdeling rentecompensatie. Hier zal er een afspraak met u gemaakt worden voor de verificatie. Mochten hier vragen over zijn dan kunt u het beste direct contact leggen met deze afdeling via: 088 – 226 26 09. U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9.00 – 17.30 uur. Ik hoor graag of het gelukt is met het plannen van de afspraak. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare

Bericht van ABN AMRO

3 dagen geleden - Goedemiddag Rik1963, Twee weken geleden heeft mijn collega u telefonisch in contact gebracht met de afdeling die de rentecompensaties behandeld. Ik ben benieuwd of mijn collega's u naar tevredenheid verder hebben kunnen helpen? Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Rik1963

3 dagen geleden - Ik verrast en blij dat ik eindelijk snel geholpen werd. En er ook een mogelijkheid is om het naar tevredenheid op te lossen. Echter ik zou binnen twee weken teruggebeld worden door de afdeling die dit afhandelt. Tot op heden ben ik niet teruggebeld.

Bericht van ABN AMRO

3 dagen geleden - Goedemiddag Rik1963, Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Het spijt mij te moeten lezen dat u nog niet teruggebeld bent. Oprechte excuses hiervoor. Ik heb naar aanleiding van uw bericht direct geschakeld met onze afdeling die de rentecompensaties behandelt. Ik heb hen verzocht dit met spoed op te pakken. Ik verwacht dat u binnen een week alsnog door mijn collega's gebeld wordt. Is dat onverhoopt niet het geval, dan verneem ik dat graag. Heeft u in de tussentijd vragen of bent u inmiddels verder geholpen, dan hoor ik dat ook graag. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Rik1963