Klacht: 3 x bedrag afgeschreven terwijl geld niet is gepint????

op 15 maart 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Ik ben afgelopen maand 6 x naar de pin automaat geweest Buiksloterplein te amsterdam noord.
van de 3 x toe lukte het niet omdat de automaat aangaf dat het limiet was bereikt??? terwijl er niets was betaald of gepint met de pas??
De 3e keer liep ik de bank naar binnen om hulp te vragen want het klopte gewoon niet.De dame binnen in de bank deelde mij mee dat ik met mijn broer moest komen,ik vertelde haar dat mijn broer verlamt is en ik hem bij mij thuis al een jaar verzorg,tevens deelde ik haar mee dat ik een machtiging had van mijn broer om zijn zaken te regelen,en zijn pas met pincode,tevens had ik de id van hem en mij bij mij,toch moest mijn broer zelf komen anders zou ze het niet kunnen uitzoeken??? Dan moet een ambulance hem ophalen en naar de bank brengen en weer terug naar mijn huis. belachelijk gewoon,sorry hoor echt schandalig,machtiging is dus niets waard voor de ABN.Krijg je een beroerte heb je pech in je geld zaken.
De 3 bedragen die ik niet kon pinnen omdat uw automaat dus aangaf dat er geen limiet was,zijn wel afgeschreven van de bank,maar geld niet gekregen i.v.m.limiet zoals de automaat aangaf.
Nu heb ik zo’n groen identifier en ben gisteren gaan inloggen,tot mijn hele grote verbazing zag ik dus dat er 3 x 500 euro is afgeschreven die niet gepint zijn.Graag wil ik dat u dit tot op de bodem uitzoekt en uw beelden en automaat bekijkt want uw automaat heeft geen geld uitgegeven omdat zoals ik al binnen in de bank meedeelde de automaat aangaf dat het limiet was bereikt.Dit kan niet zomaar afgeschreven worden omdat dit geld nooit betaald is door uw automaat.Graag verzoek ik u dan ook de beelden te bekijken daar zult u zien dat ik zelfs de bank binnen ben gegaan maar de mederwerker niet wilde helpen.

3 x bedrag van 500 euro terug boeken ( na het bekijken van uw beelden ) ,zo snel mogelijk graag ik moet mijn boodschappen doen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

2 maanden geleden - 830198660

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

2 maanden geleden - Beste heermevrouw,Ik begrijp dat je een aantal keer hebt gepind met de pas van je broer maar dat er geen geld uit de automaat is gekomen. Dit geld is echter wel afgeschreven van de rekening van je broer. Heel vreemd, maar vooral heel vervelend!Je geeft aan je hiervoor bij een bankkantoor van ons bent geweest. De medewerker kon je alleen niet helpen en gaf aan dat je broer zelf zou moeten langskomen. Dat betekent dat je bij ons niet als gemachtigde geregistreerd staat. We moeten daarom de rekeninghouder zelf spreken om een onderzoek te kunnen starten. Ik hoor graag of het mogelijk is dat je broer telefonisch contact met ons opneemt om dit te regelen (langskomen op een kantoor is gelukkig niet nodig). Hij kan ons bellen op nummer 010-241 17 20.Met vriendelijke groet,Rick ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht jo111111

2 maanden geleden - U zou mij binnen 2 dagen bericht sturen,tot op heden geen bericht en ook mijn 1500 euro niet retour bijgeschreven. Hoelang heeft u nog tijd nodig om dit uit te zoeken,u heeft bij de pinautomaat en binnen in de bank camera's

Bericht van ABN AMRO

2 maanden geleden - Beste heermevrouw,Je geeft aan dat je binnen 2 dagen een bericht van ons zou krijgen. Ik zie in eerdere berichten dat we voor het laatst op 16 maart een bericht aan je hebben gestuurd met uitleg.Kan het zijn dat er telefonisch contact is geweest en dat er toen vanuit een collega is afgesproken dat je een bericht zou ontvangen?Met vriendelijke groet,Janwalter ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht jo111111

2 maanden geleden - ja,dat klopt.Ik heb het nummer gebeld en een gesprek gehad,deze persoon beloofde mij dat ik binnen 2 dagen bericht zou krijgen.

Bericht van ABN AMRO

1 maand geleden - Beste heer of mevrouw,Wanneer is dit met je afgesproken en op welke manier zou je een bericht ontvangen?Met vriendelijke groet,Janwalter ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht jo111111

1 maand geleden - Toen het bericht geplaatst werd met uw telefoonnummer heb ik dezelfde dag gebeld.De persoon aan de telefoon zou het binnen 2 dagen regelen en mij na die 2 dagen terug bellen.Dit is niet gebeurd.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 30 maart 2020 om 10:10 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Ik zie dat er op 18 maart een bankmail verstuurd is. Hierin wordt aangegeven dat de opnames onderzocht worden en dat je hier uiterlijk 3 april over geïnformeerd wordt.

Ik wil je dan ook vragen om het onderzoek tot eind deze week even af te wachten.

Rick
ABN AMRO Webcare

Heeft op 05 april 2020 om 19:33 geantwoord

ABN geeft aan in een prive email dat de bedragen zijn uitbetaald ,dit zou geregistreerd zijn door de administratie van de pinautomaat,nogmaals er kwam geen geld uit de automaat,alle 3 keren niet.Uw administratie kan het wel registreren maar als de automaat geen geld geeft,is er iets mis met uw automaat.U kunt beter de camera opnamen bekijken van die pinautomaat dan ziet u dat er geen geld is gegeven/ uit de automaat kwam.
Ik ga bij deze dan ook een klacht indienen bij Kifid.

Alle klachten die gemeld zijn door jo111111