Klacht: Aansluiten van zonnepark op net

Wim warmelink op 26 juni 2020 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Liander heeft bij ons in de straat een zonnepark aangesloten op het net. Sindsdien is de spanning op het net zo joog dat onze omvormers van de zonnepanelen uitschakelen.
Heb al 15 jaar zonnepanelen en is voordien nooit voorgekomen.
Liander moet zorgen dat spanning weer 230 tot 240 volt wordt.
Of door zonnepark weer af te koppelen of spanning verlagen.
Is nu tussen 250 en 260 volt

Als spanning weer 230 tot max 240 volt is op het net

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Beste Wim, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat de omvormer hierdoor uitschakelt. Ik begrijp dat dit niet gewenst is. Mijn excuses voor het ongemak. Ik raad je aan contact op te nemen met de storingsdienst. Zij kunnen de situatie beoordelen en de benodigde vervolgstappen voor je ondernemen. Je kunt de storingsdienst bereiken via het gratis nationale storingsnummer 0800 9009. Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Ik wens je een hele fijne dag. Geniet van het heerlijke weer. Met vriendelijke groet, Linsy Namens het Liander Webcareteam

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemorgen Wim, Op 26 juni hebben wij je een bericht gestuurd naar aanleiding van je klacht. Ben je hier toen mee geholpen? Heb je inmiddels contact gehad met de storingsdienst? We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Sandra Namens het Liander Webcareteam

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 01 juli 2020 om 10:22 geantwoord

Goedemorgen Wim,

Op 26 juni hebben wij je een bericht gestuurd naar aanleiding van je klacht.

We hebben hier geen reactie meer op ontvangen en gaan er vanuit dat je dit verder met de storingsdienst op hebt gepakt. Om die reden sluiten wij de klacht op dit forum.

Marinda
Namens het Liander Webcareteam

Wim warmelink

Heeft op 01 juli 2020 om 11:05 geantwoord

Er is nog niets opgelost !
Mvg wim warmelink

Bericht van

2 jaren geleden - Beste Wim, Bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat het nog niet is opgelost. Heb je reeds contact gehad met de storingdienst? Zoals aangegeven in onze eerdere berichten, kan je met dit probleem bij de storingsdienst terecht. Zij kunnen je hiermee helpen. Je kunt de storingsdienst bereiken via het gratis nationale storingsnummer 0800 9009. Met vriendelijke groet, Linsy Namens het Liander Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Wim warmelink