Het blijkt bij Hollands nieuwe niet mogelijk te zijn meer dat twee abonnementen met toestel zakelijk af te sluiten.
Na drie jaar trouwe klant te zijn geweest (met drie abonnementen + toestel, wat heel vreemd is volgens de "klantenservice"medewerker) is... Lees meer
Ik heb vandaag een smsje gehad van jullie dat mijn beltegoed enzo is bijgeschreven maar er is niks erbij gekomen en het is wel van de rekening afgeschreven. Lees meer
Reeds jaren klant bij Hollandnieuwe. Omdat ik in de zomermaanden regelmatig in het buitenland verbljf is er gekozen voor AUTOMATISCH opwaarderen. Op 15 juni j.l. berichtje in het buitenland: uw beltegoed is op. Ondanks automatisch opwaarderen meer dan 14... Lees meer
Heb een abbonement nu 3maanden en elke
Keer moet ik lang wachte voor ik nieuwe
Maand mijn bundel krijg vorige maand kreeg ik het pas de 10e en moest wel even zelfde betalen als normaal zijn nu inmiddels weer... Lees meer
Eind april zou ik van tele2 overstappen naar hollandsnieuwe. Ik kon per 13 mei jl weg. Tele2 had mijn nummer niet op tijd vrij gegeven, waardoor de portatie 26 mei zou worden. Aangezien ik dan in het buitenland zou zitten... Lees meer
Wij hebben 2 toestellen dus 2 abonnementen.
1 toestel geeft iedere dag meerdere malen aan geen verbinding te hebben. Is dan niet bereikbaar. (Driehoekje boven in scherm). 5 x per dag resetten volgens de juiste procedure van hollandsnieuwe helpt even. Het... Lees meer
Goedemiddag,
Allereerst wil ik beginnen dat jullie bedrijf met mooie deals stunt, maar dat ik het jammer vind dat jullie hier niet aan kunnen voldoen.
Bij normale abonnementen wordt er maandelijks een bedrag afgeschreven en krijg je nieuwe minuten en mb's. Bij... Lees meer
Ik woon in Breda en werk op Schiphol. Ik heb zowel thuis als op mijn werk een slecht 3G netwerk. Ik ben sinds anderhalve maand klant bij HN en heb grote spijt. Ik betaal voor een dienst die niet wordt... Lees meer
Vanaf het begin van het contract van hollandsnieuwe problemen met het opwaarderen van mij maandelijkse bundel.
Alleen na diverse telefoontjes krijg ik een gedeelte van mijn bundel.
De afgesproken 500mb heb ik nog nooit gekregen, ook na contact met HN.
Ook de belofte... Lees meer
Begin mei 2015 heb ik een simonly kaart besteld bij Hollandsnieuwe en nummerbehoud aangevraagd. De volgende dag werd deze bezorgd. Omdat de scanner van de bezorger niet naar behoren werkte, kon mijn paspoort niet gescand worden en was de bezorger... Lees meer