Klacht: Ronduit onbeschofte service

[email protected] op 16 maart 2022 over 50five in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag telefonisch contact gehad (16 maart rond 11.05 uur)
Wij hebben enige tijd een laadpaal bij ons woonadres. Wij laden onze zakelijke auto’s op.
Voor mij is de route van de administratie niet duidelijk. Op welke manier kan ik de compensatie van de elektra in kaart brengen. Ik heb uitleg nodig.
Ik krijg wordt verwezen naar folders en websites en wanneer ik vraag om mondelinge toelichting dan is meneer onbeschoft. Dit alles wat hij kan betekenen.

Ik vraag me af waarom er een klantenservice is als er niks uitgelegd kan worden.

Gewenste Oplossing:

Telefonische uitleg van de route/ procedure door iemand met verstand van zaken.
Ik wil mi niet dom en niet welkom voelen als ik vragen stel

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 50five

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 50five nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]