Klacht: 30 december geen elektriciteit

op 19 december 2015 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Krijg je via een brief medegedeeld dat je woensdag 30 december 2015 tussen 08.30 en 15.00 uur tijdelijk geen elektriciteit hebt. Hoe verzinnen jullie zo iets.Kinderen hebben schoolvakantie en de meeste mensen zijn vrij tussen kerst en oud en nieuw. Kan dit nu echt niet op een NORMALE werkdag als er niemand thuis is.

Geen goede actief Liander.

Werkzaamheden overdag doen als kinderen naar school zijn, en mensen werken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Liander nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 10 mei 2016 om 15:22 geantwoord

Wat vervelend om te horen dat u last heeft gehad van een stroomonderbreking. Dit soort werkzaamheden voeren wij uit om onvoorziene storingen te voorkomen. De werkzaamheden worden ingeplant. Daarbij is het niet mogelijk om rekening te houden met vakanties en of mensen wel of niet aanwezig zijn. Wij proberen de overlast zo beperkt mogelijk te houden. Mocht u hier nog vragen of opmerkingen over hebben kunt u die melden bij onze klantenservice op telefoonnummer 088 542 64 44 of via e-mail aan info@liander.nl.

Elizabeth
Liander Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door slechte actie