Klacht: 3 banden afgeleverd nummer 4 komt maandag pas

op 08 juli 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zojuist zijn er 3 banden afgeleverd, van de 4 die ik heb besteld. Nummer 4 is blijkbaar door een sorteerfout in Best terecht gekomen terwijl de andere 3 vanuit Amsterdam zijn afgeleverd. De banden zijn op hetzelfde moment opgehaald bij de leverancier.
Ik zou verwachten dat DPD dit vandaag of uiterlijk morgenochtend zou rechtzetten, echter een medewerkster wist me te melden dat het pas maandag gaat worden. Op basis van de track & trace heb ik een afspraak gemaakt voor morgen om ze te laten monteren, deze afspraak moet ik nu dus afzeggen omdat nummer 4 niet komt.

Graag vandaag of morgenochtend band nummer 4 leveren zodat ik alsnog de banden kan laten monteren.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 12 juli 2016 om 09:46 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht R-PW

6 maanden geleden - Beste Mary, dank voor het eerlijke en verhelderende antwoord. Ik heb vanmorgen telefonisch contact gehad met een collega van je en een hele duidelijke beschrijving van de 'verdwenen' band gegeven. Dit kan bijna niet missen, het is een Cooper Discoverer ST-Maxx in de maat 275/70R18 en een zeer grote - grove terreinband, zou te vinden moeten zijn... Ik zal contact opnemen met leverancier.

Heeft op 12 juli 2016 om 10:19 geantwoord

Er is nog geen oplossing, band is niet boven water, nu met leverancier in overleg, hopelijk sturen ze snel nieuwe band.

Wel complimenten voor Mary van DPD voor eerlijke terugkoppeling.

Bericht van DPD

6 maanden geleden - Graag gedaan hoor. Hopelijk zullen we uw ontbrekende autoband zo snel mogelijk vinden. Mijn collega uit Amsterdam zal je op de hoogte brengen zodra ze dit heeft gevonden. Goed van je dat je al contact hebt opgenomen met de leverancier! Met vriendelijke groet, Mary

Alle klachten die gemeld zijn door R-PW