Klacht: 1e klas kaartje, geen zitplaats

op 04 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van Utrecht cm naar Amsterdam zit ik nu op een vieze trap.

Zelfs met een duur eerste klas kaartje is er geen zitplaats meer.

Ik baal van de slechte service van de NS

Gewenste Oplossing:

Een zitplaats of de kosten van de treinreis terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 26 april 2016 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 26 april 2016 om 21:23 geantwoord

Dit is helaas geen oplossing. Ik voel mij als klant niet serieus genomen. Een monopolist als de NS hoeft zich niets aan te trekken van gezeur. Spijtig

Alle klachten die gemeld zijn door anne18888