Klacht: artikel niet aangekregen

opfermann op 21 april 2020 over Zuperio.com in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb op 20 maart een artikel besteld op zuperio.com tot hiertoe niks aangekregen, je kan je pakket op hun site opvolgen via track en trace balk het lijkt dat ze het pakketje versturen en werkt in het begin goed na een tijdje valt de balk stil dan probeer je zuperio te contacteren 7 op 7 bereikbaar je krijgt nooit een antwoord terug dan zie je dat dit fake is !!! geen telefoonnummer, adres. een dikke 0. schandalig !!!!

Gewenste Oplossing:

De site offline halen ik zou graag mijn geld terug krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zuperio.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zuperio.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door opfermann