Klacht: Omvormer stuk na 3 maanden, meer dan 4 weken wachten op een nieuwe. Intussen geen opbrengst

Joost Bosma op 04 september 2023 over Zonneplan in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn omvormer gaf geen communicatie. Na een reset bleek deze niet meer te werken. Er werd door Zonneplan een datum voor herstel ingepland, 4 oktober. Terwijl de omvormer in augustus al stuk ging. Ik bellen en toen kon het 2 weken eerder. Alsnog 4 weken geen opbrengst. Belachelijk dat dat zo lang moet duren. En dan wel melden op de website van beste service…

Gewenste Oplossing:

Deze week nog een monteur die langskomt om een nieuwe omvormer te komen installeren. Duur is slechts een uurtje!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zonneplan

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zonneplan nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joost Bosma