Klachten over Zonneplan

4.0 /10
3 stemmen

Tijdslijn

Schade aan mijn huis

Klacht van Emd12-12-69 op 13 november 2021 over Zonneplan in de categorie Installatiebedrijven

Door het plaatsen van zonnepanelen heb ik schade aan mijn kunststof panelen Hier voor offerte en alles gevraagd schade 900 euro Nu krijg ik te horen geef maar op bij je eigen verzekering maar moet wel nu binnen 7 dagen de rekening... Lees meer

dakpan

Klacht van fam. Tobben op 08 september 2021 over Zonneplan in de categorie Installatiebedrijven

er is vanuit de nok van het dak voor de 2e een dakpan naar beneden gekomen in de dakgoot. ivm de komende regen zou ik dit graag zsm gerepareerd zien Lees meer

monteur sloopt meterkast

Klacht van Schwigi op 05 juni 2021 over Zonneplan in de categorie Installatiebedrijven

nadat de zonnepanelen waren geplaatst bleken twee groepen en meterkast door gebruik van elektrisch gereedschap kapot te zijn en was er bovendien gevaarlijke situatie ontstaan door ondeskundig aangelegde bedrading. Na weekend kwam monteur terug en raadde aan om elektricien in te... Lees meer

pannen

Klacht van fam. Tobben op 06 mei 2021 over Zonneplan in de categorie Installatiebedrijven

Er is een dakpan verdwenen boven het 1e paneel aan de straatkant tussen de nok en het 1e paneel. Ik denk dat het al behoorlijk gelekt heeft. wilt u dat zo snel mogelijk repareren svp om verdere schade te voorkomen Lees meer