Klacht: zonder toestemming geld van rekening gehaald

op 17 oktober 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik kijk toevallig naar het betaaloverzicht van mijn zoon van 12 jaar en ik zie op de factuur dat er diverse mailen door cm telecom een sms verstuurd is naar de telefoon van mijn zoon. Hier is nooit toestemming voor gegeven zowel mondeling niet als door op een link te drukken
Ik wil graag horen hoe ik het geld dat niet gerechtmatig gekregen is terug kan vorderen. graag vandaag bericht want deze klacht staat niet op zichzelf als je dit intypt op goole.

geld retour en ik heb inmiddels sms maar geblokkeerd

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 01 november 2016 om 10:50 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door g.w.m oostrom