Klacht: Zoekgeraakt pakket

op 20 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sloffen besteld bij Vegro. De maat was niet goed en ik heb ze teruggestuurd zonder retourformulier. Ik heb wel het verzendbewijs.
De sloffen zijn niet aangekomen en Vegro heeft mij alsnog €100 laten betalen.
DPD geeft nu aan dat de drie maanden zijn verstreken, zij het niet meer kunnen terugvinden in het systeem en dat Vegro een klacht in moet dienen ipv ikzelf.

Gewenste Oplossing:

DPD heeft de €100 vergoed van de zoekgeraakte sloffen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 16 augustus 2017 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door -Slofjes-