Klacht: ziggo go NO

wolkje35 op 23 februari 2025 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds dat het abonnement is aangepast kunnen we niet meer via Ziggo go app opnemen, of programma’s kijken die we al opgenomen hebben.
En vanaf deze week gebeurt het dat als we de Ziggo go app willen opstarten dat alle zenders op de tv uitgaan en dan komt er te staan dat we er geen abonnement op hebben.
Elke keer moet ik dan de zenders opnieuw ophalen.

Gewenste Oplossing:

dat alles werkt naar behoren dus de ziggo go app en de tv en niet als je het ene wil opstarten dat het andere uit gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Ziggo
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wolkje35