Mijn Klacht:
Geachte heer of mevrouw,
Op advies van de klantenservice is ons abonnement (m.b.t. bellen) aangepast. Zolang als ik mij kan herinneren hem ik al de toevoeging volop bellen. Dit is op advies van Ziggo aangepast (mij vrouw heeft dit gesprek aangenomen en vertrouwd op het advies) en nu heb ik een rekening gekregen van /-140euro belkosten. Voor dit bedrag had ik bijna een heel jaar volop kunnen bellen. Ik heb het inmiddels teruggedraaid maar zit wel met deze rekening. Ook hebben we pods gekregen waarbij ik een abonnement heb maandelijks. Ook hier heb ik niet voor gevraagd en toch gekregen. Ik heb Ziggo gevraagd hoe ze het gaan oplossen zodat ik een tevreden klant blijf?
Met vriendelijke groet,
Roger Relouw
Gewenste Oplossing:
Dat ik de rekening niet hoef te betalen omdat het een foutief advies van Ziggo was, om het volop bellen abonnement op te zeggen.
